Forum  Strona G│ˇwna
bikini 250-350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Mini regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Fan na ÂmierŠ i ┐ycie


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 19:16, 08 Kwi 2014    Temat postu: bikini 250-350

Olek
[link widoczny dla zalogowanych]
planuje isc na turystyke i polonistyke, serio serio ze scislych mi okropnie idzie, zreszta wiekszosci dziewczyn... co miesiac farbuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o nim my┼Ťlicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝dy mo┼╝e sam decydowa─ç czy chce si─Ö leczyc/operowa─ç prywatnie czy tez nie i nie nalezy go za to krytykowa─ç czy od razu ocenia─ç go grubosci portfela.
Nie zawsze przez t─ů sam─ů poniewa┼╝ zdarzy┼éo mi si─Ö kilka razy ┼╝e musia┼éam w innym mie┼Ťcie pomalowa─ç si─Ö poniewa┼╝ wesele by┼éo daleko.

Mamamagdalena gratuluj─Ö! [link widoczny dla zalogowanych] Ja ze wzgl─Ödu na to, ze mam bardzo grube w┼éosy najpierw trzyma┼éam 20 minut rozja┼Ťniacz tylko na samych koncowkach, a potem na 10 minut na g├│re w┼éos├│w.
ale wyobra┼╝acie sobie moja min─Ö i moje my┼Ťli...??? to po prostu: Nie walcz─Ö tylko z tym, z czym si─Ö nie da. Pozdrawiam :* lakier do w┼éos├│w sobie we┼║ [link widoczny dla zalogowanych]
Ciep┼éa k─ůpiel zrelaksuje ci─Ö, rozlu┼║ni mi─Ö┼Ťnie i pomo┼╝e ci si─Ö rozgrza─ç (to wa┼╝ne, bo podczas g┼éod├│wki mo┼╝esz marzn─ů─ç!). chcesz pogada─ç ??? A ja pytam, szukam os├│b, kt├│re sprawdzi┼éy na sobie. Ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e mnie wtedy nie by┼éo w domu. Bardzo, bardzo dzi─Ökuj─Ö za wszystko i gor─ůco pozdrawiam Nie mam poj─Öcia,czy w tym total czy nie.Dzi─Ökuj─Ö za fatyg─Ö.Jak Ci kumpel powie to mo┼╝e m├│j m─ů┼╝ b─Ödzie wiedzia┼é To prawda.
Tak żeby potem fajnie mi się same układały...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uprzedzi┼é i poinformowa┼é ┼╝e je┼Ťli pod br─ůzem by┼éy jasne, rozja┼Ťniane tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wcz─Ö┼Ťniej bra┼éam Clotrimazolum i mia┼éam problemy z w┼éo┼╝eniem tabletki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie harbatki to mo┼╝na pic z miesi─ůc, dwa nie wi─Öcej bo p├│┼╝niej sie kompletnie rozwala metabolizm - jestem tego dowodem- po d┼éuzszym czasie picia tych herbatek nabawi┼éam si─Ö taakich zapar─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo juz sie pogubilam... [link widoczny dla zalogowanych] W sumie stwierdziłam, że to fajna sprawa..
Nie mog─Ö sie tam ani z┼éapac tak strasznie bolii .. Ot├│┼╝ pan ordynator zapowiedzia┼é ┼╝e b─Öd─ů przy mnie studenci - zachwycona nie by┼éam , ale ┼╝e i tak szli mi na r─Ök─Ö a ja nic extra nie p┼éaci┼éam , a dostalam porzadn─ů sal─Ö ,wi─Öc tylko poprosi┼éam by nie bylo ca┼éej grupy , przy moim urodzeniu mamie towarzyszyli praktykanci wi─Öc cos tam wiedzia┼éam . Ciekawe jak to sie leczy pewnie jakie┼Ť masa┼╝e czy ─çwiczenia. Dr─Ötwieje i boli zw┼éaszcza w nocy. Widzisz Lary jak zmienisz zdanie by┼éo 5000 hekto na jednego teraz na ca┼éy oddzia┼é,wyjazdy by┼éy teraz niecz─Östo,za chwil─Ö si─Ö oka┼╝e ┼╝e pensje te┼╝ s─ů ale premie zliczy┼ée┼Ť z ca┼éego odzia┼éu i Ci wysz┼éa ┼éadna sumka.Kolego zastan├│w si─Ö co piszesz .Plan to ci ustala koordynator a nie Ty.Przepracuj par─Ö lat albo chocia┼╝ jedno lato to zobaczymy jak b─Ödziesz ┼Ťpiewa┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
a moze byc taka z Biedronki? Na tej diecie zapasy glikogenu w organizmie sie szybko wyczerpuja a jak wiadomo glikogen bardzo silnie wiaze wode w organizmie. Trudno mi odpowiedzie─ç na twoje pytania. Jak─ů w┼éa┼Ťciwie trzeba mie─ç na nim postaw─Ö? Przetrzymaj - zn├│w zacznie spada─ç. Kolor r├│┼╝owy kojarzy─ç si─Ö b─Ödzie z delikatno┼Ťci─ů dzieci─Öcego ┼Ťwiata. Dla mnie to tez jest bardzo wazny temat, jesli chodzi o zdrowie.
Zrobi─Ö im dzi┼Ť na obiad kurczaka z warzywami, kupi┼éam cukini─Ö i kalafiora, do tego marchewk─Ö i ry┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
wolalam tamta wersje no ale coz nie od nas to zalezy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale z drugiej strony - jak kto┼Ť bedzie jad┼é 1000 kcal, potem 800, 600, a na koncu zje kawalek kotleta 400 kcal i tak zacznie g┼éod├│wke raczej zle sie bedzie czu┼é, mimo tych 400.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam wlosy za ramiona czyli dosc dlugie moge przysiac to nie prowokacja
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja operacja była 9 miesięcy temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zywa gwarantowane masz to na pewno przepisy zwolnien grupowych [link widoczny dla zalogowanych] Por├│d faktycznie mia┼éa┼Ť expresowy...a┼╝ pozazdro┼Ťci─ç
Przepraszam Was ┼╝e tak zamilk┼éam, zacz─Ö┼éam temat i uciek┼éam, ale nie mam ostatnio dost─Öpu do komputera, dopad┼éy go wirusy . no w┼éa┼Ťnie! Ja podobnie jak kasie┼äna 23 czyj─Ö lekkie poddenerwowanie, g┼éownie zwi─ůzane z wyczekiwaniem na skutki. a jaki masz dok┼éadnie stepper? Jak ─çwiczycie z kolanem aby by┼éo zgi─Öcie ? [link widoczny dla zalogowanych]
Happy New Year!!! a tak w og├│le to obie s─ů sympatyczne. Ja w podobnej sytuacji zapyta┼éam, co by si─Ö przyda┼éo i okaza┼éo si─Ö, ┼╝e taki samochodzik do pchania i je┼╝d┼╝enia na nim. [link widoczny dla zalogowanych] FR_pl.php Ale to nie przeszkadza przy zak┼éadaniu metalowej klamry kt├│ra w┼éa┼Ťnie jest w tym przypadku najbardziej skuteczna. Nast─Öpnie krok po kroku t┼éumaczy┼éa mi co b─Ödzie robi─ç z moimi w┼éosami. c) w Anglii jest juz tylu Polakow wiec czy znajde prace, (a jak mi sie uda to czy szczytem bedzie mycie garow?)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czy wiecie dziewczynki kiedy wog├│le po Bromergonie wraca owulacja ???
[link widoczny dla zalogowanych]
miales potem mile sny, albo przygody sam ze soba?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedys przez przypadek wyl─ůdowa┼éam w Opolu u Berendowicza na pokazie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczynam liczy─ç kcal bo zdecydowanie ich za du┼╝o mi wysz┼éo w ci─ůgu dnia, a wg wide┼éek powinnam je┼Ť─ç prawie ich o po┼éow─Ö mniej. [link widoczny dla zalogowanych] Naprawd─Ö siniole nosi┼éam ┼╝e hej.
o obci─Öciu na zero wymaga spooooro odwagi Ale wlsoy szybko rosn─ů,teraz jest lato,z krociutkimi wlosamia nie bedzie goraco,zawsze mo┼╝na nosia─ç jakie┼Ť letnie kapelusiki,czepeczki,chustki na glow─Ö a do jesienieni wlosy ju┼╝ odrosn─ů,bed─ů zdrowe po takim ci─Öiu i w naturalnym kolorze i wcale nie tak szybko - 50 km. Problem z paznokciami(u obu stopach) mia┼éam dobrych kilka lat temu, dzi┼Ť ju┼╝ nie wiem co to b├│l z wrastania paznokcia. Dzi┼Ť id─Ö do lekarza po wskaz├│wki co dalej. Witam !!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ehh JESTES CHYBA JEDYNA KTORA NIE BALA SIE ISC DO CHIRURGA! w holandii to slaba kasa , bo to sknery raczej, chyba ze wchodzisz z wlasnym interesem albo dobrze trafisz. Tak mi to wyt┼éumaczy┼éa moja stomatolog. no trudno zobaczymy za nast─Öpne 2 tygodnie Powoli je akceptuj─Ö ale je┼Ťli by┼éaby szansa cho─ç troch─Ö poprawi─ç wygl─ůd bardzo bym chcia┼éa. 27 kwietnia z wrocka a ty ?? mi doda┼éa┼Ť otuchy...bo ja cykor straszny jestem....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak stoje to mam brzuch wyd─Öty....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakie┼Ť mi┼ée do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Mini regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy